ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

A Szolgáltató adatai

Vállalkozó neve: Kovács Krisztina egyéni vállalkozó 

Székhely: 5000, Szolnok, Bercsényi u. 28

Nyilvántartási szám: 

 Nyilvántartást vezető szerv: Nemzeti Adó- és Vámhivatal 

Adószám: 

Telefonszám: +3620/2226441

E-mail cím: 

A Szolgáltató tekintetében, a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezésre. A Szolgáltató weboldalának címe

Felhasználó /Megrendelő / a szolgáltatást igénybe vevő / Ügyfél): a www.kovacskrisztinatrainer.hu   oldalra regisztráló és a www.kovacskrisztinatrainer.hu weboldalon található bármely szolgáltatást igénybe vevő személy. A www.kovacskrisztinatrainer.hu weboldal használatával, illetőleg a www.kovacskrisztinatrainer.hu weboldalon történő regisztrációval, az internetes felületen keresztül történő jelentkezéssel a Megrendelő kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a jelen ÁSZF rendelkezéseit, az adatkezelési elveket, annak minden pontjával egyetért és tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás megrendelésével a szerződő felek közötti jogviszonyt az ÁSZF szabályozza. Amennyiben a megrendelő az ÁSZF bármily rendelkezését nem fogadja el, úgy a szolgáltatást nem tudja igénybe venni.

II. Regisztráció, a felek közötti jogviszony 

A szolgáltatás igénybe vételének feltétele a regisztráció (jelentkezési lap kitöltése valós adatok megadásával), valamint a szolgáltatás teljes díjának megfizetése. A Szolgáltató és az Ügyfél között a jogviszony az Ügyfél regisztrációjának és a szolgáltatás díjának befizetésének Szolgáltató által történő írásos visszaigazolásával (e-mail üzenet) jön létre. Az Ügyfél a www.kovacskrisztinatrainer.hu weboldalon található “Jelentkezés” gombra való kattintással regisztrálhat a szolgáltatás megrendelését megelőzően. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a jelentkezési feltételek elfogadása is. A kötelezően kitöltendő mezők kitöltésének elmulasztása esetén, erre vonatkozó felhívás jelenik meg az adott mező alatt. Az adatokat a Szolgáltató kizárólag az ügylet lebonyolítása, a szolgáltatás nyújtás ellenértékének a megfizetése és ennek kapcsán a kapcsolattartás érdekében használja fel, illetve tárolja, azokat jogosulatlan harmadik személynek, az Ön előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül nem adja ki. Az utolsó adatmezőben a Megrendelőnek lehetősége van kiválasztani és kérni, hogy a jelentkezéssel egy időben feliratkozzon a Szolgáltató hírlevelére. A hírlevél igénylés bármikor törölhető.

A jelentkezés elküldésével a Jelentkező elfogadja jelen ÁSZF-et és egy visszaigazoló e-mail üzenetet kap az általa megadott e-mail címre a jelentkezésről és a fizetési adatokról. A regisztrációkor az ÁSZF megismerésével és elfogadásával Megrendelő kijelenti, hogy adatszolgáltatása önkéntes, egyúttal hozzájárul adatainak az adatvédelmi és kezelési szabályzatában részletezett feltételek melletti kezeléséhez. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki más szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból.

Felek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezéseinek megfelelően megállapodnak, hogy a weboldalon keresztül eszközölt megrendelés útján létrejött szerződést írásban megkötöttnek minősül, a szerződés magyar nyelven jön létre, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre vonatkoznak a jelen ÁSZF rendelkezései. Tekintettel arra, hogy a szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, a felek megállapodnak, hogy a Szolgáltató, valamint a Megrendelő közötti megrendelés adatai között szereplő email címen történő kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül. A megrendelésre vonatkozó e-mailen visszaigazolás a Szolgáltató és Megrendelő között létrejött szerződés tartalmát képezi, és annak e-mailen történő megküldése eleget tesz a 45/2014. (II.26) Korm. rendelet 18.§ szerinti “írásbeli megerősítés” követelményének.

A szolgáltatási jogviszony időtartama, megszűnése, felmondás, elállási jog 

A Felek között a Szolgáltatás nyújtására vonatkozó jogviszony megszűnhet: • bármelyik fél jogutód nélküli megszűnése esetén, illetve magánszemély Ügyfél esetében annak halálával; • automatikus megszűnési ok esetén (pl. nem fizetéssel) • felek közös megegyezésével; • felmondással; A szolgáltatás nyújtás megkezdése előtti fizetési határidőként megadott időpontig bármelyik fél jogosult a másik félhez intézett írásos nyilatkozatával, a … címre küldött elektronikus levélben a létrejött jogviszonyt felmondani. Amennyiben az Ügyfél a szolgáltatás nyújtásának díját a jelentkezéskor kapott visszaigazolásban leírt határidőre  nem fizeti meg, úgy ezen szerződés automatikusan megszűnik, és az Ügyfél nem jogosult a szolgáltatást igénybe venni. Jelentkezését a Szolgáltató automatikusan törli. A Felek közös megegyezéssel ezen jogviszonyt bármikor megszüntethetik. Amennyiben a Megrendelő a szolgáltatás nyújtására irányuló megbízási díjat a Szolgáltatónak megfizeti, de a szolgáltatás nyújtásához szükséges dokumentumok közül semmit nem továbbít a foglalt időpontjáig a Szolgáltatónak vagy a Megrendelő mentális vagy fizikai okok miatt alkalmatlannak bizonyul a tanácsadásra, a szolgáltatási jogviszony lehetetlenülés miatt megszűnik és a Szolgáltató a megbízási díjat a Megrendelőnek visszaküldi. Amennyiben a felek között a szolgáltatási jogviszony létrejött, azonban a Megrendelő a hiányosan megküldött dokumentumokat a Szolgáltató kérése ellenére a megadott határidőn belül nem pótolja, a Szolgáltató jogosult a jogviszonyt felmondással megszüntetni, és a felmerült költségeit és munkadíjat a már nyújtott szolgáltatásokért követelni, a Megrendelő a már megfizetett megbízási díjra visszafizetését nem követelheti Szolgáltatótól. Amennyiben a felek között a szolgáltatási jogviszony létrejött, azonban a Megrendelő nem elégedett a szolgáltatással vagy nem tudja teljesíteni, a Megrendelő a már megfizetett megbízási díjat nem követelheti a Szolgáltatótól. A Megrendelő felelős minden olyan egészségét befolyásoló tényezőért(hormonprobléma, szervi degeneráció, rosszullét, sürgős orvosi ellátás,vetélés) , amit az étrendajánlás használatához köt. 

A szolgáltatástól a szolgáltatási tevékenység (táplálkozási tanácsadás, személyre szabott étrend, edzésterv) megkezdése előtt van lehetősége a Megrendelőnek elállni. A szolgáltatási tevékenység teljesítésének megkezdését a Szolgáltató, a Megrendelő által kitöltött kérdőív Szolgáltató részére történő visszaérkezését, valamint a regisztrációs díj befizetését követően, a Megrendelő elektronikus levelezési címére küldött üzenettel jelzi. Megrendelő a kitöltött kérdőív és a regisztrációs díj befizetésével kifejezetten beleegyezik abba, hogy Szolgáltató a szolgáltatási tevékenység teljesítését részére elkezdje. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet 20.§ szerinti jogát. A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak (29.§ (1) c), továbbá a fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti (29.§ (1) a). A Szolgáltató jogosult versenyérdek – ellentét okán bizonyos természetes-, vagy jogi személyek jelentkezését indoklás nélkül visszautasítani. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy döntsön arról, hogy kinek nyújt szolgáltatást.

A Szolgáltató jogai és kötelezettségei 

A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy az általa meghirdetett szolgáltatást az általa nyújtható legmagasabb színvonalon biztosítja a jelentkezőknek. A Szolgáltató a Megrendelő beleegyezésével arc és név nélkül felhasználhatja a Megrendelő által küldött fényképeket

 Az Ügyfél jogai és kötelezettségei 

Az Ügyfél (vagy az általa megnevezett résztvevő) a regisztráció és a szolgáltatási díj megfizetésével jogosult a szolgáltatást igénybe venni. Az Ügyfél jogosult a szolgáltatás nyújtása során megszerzett információk és tapasztalatok, és tudásanyag saját célú felhasználására. Az Ügyfél köteles az általa a jelentkezéskor megadott adatok és információk helyességéről meggyőződni, az ebben történt változást a szolgáltatás nyújtása megkezdéséig jelezni a Szolgáltató felé, mert a hibás adatokból eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem tud vállalni. Megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy a Szolgáltató által összeállított étrendet és edzéstervet, írásos táplálkozási tanácsadás dokumentumot vagy akár részleteit más harmadik személy részére sem ingyenesen, sem ellenérték fejében nem adja át, más harmadik személy számára elérhető nyilvános felületen nem teszi közzé. Amennyiben Szolgáltató tudomást szerez arról, hogy Megrendelő a jelen ÁSZF-ben rögzített kötelezettségeit megszegi, Szolgáltató jogosult érdekei érvényesítése, kárának megtérítése érdekében jogi lépéseket tenni, Megrendelőtől a kárának megtérítésén felül, 1.000.000,-Ft összegű sérelemdíj megtérítését követelni.

Szolgáltatások, azok igénybevétele, megrendelések, árak, díjfizetés 

Az Ügyfél a szolgáltatás részleteiről, megrendelés/jelentkezés feltételeiről, a szolgáltatás aktuális díjáról az adott szolgáltatás megjelölésére kattintva tájékozódhat. A Szolgáltató weboldalán megrendelhető szolgáltatások: 

  • táplálkozási tanácsadás 
  • személyre szabott étrend elkészítése 
  • edzésterv elkészítése
  • sportmentáltréneri konzultáció

Táplálkozási tanácsadás 

A Szolgáltató a szolgáltatási jogviszony létrejöttét követően, az adatrögzítés és adategyeztetés után minden szükséges bekért anyag, fotó és a térítési díj Szolgáltatóhoz történő beérkezését követően, a foglalt naptári napon készíti és küldi el a táplálkozási, életmód és edzéstervi tanácsadást tartalmazó dokumentumot, az ajánlást. Amennyiben a Megrendelő feltöltött a profiljába a szolgáltatás teljesítéséhez használhatónak minősülő adatot, de a szolgáltatott valamely adat nem megfelelő, esetleg hiányos, vagy a dokumentum elkészítéséhez további információk szükségesek és ezeket a Megrendelő a Szolgáltató kérésére sem adja át a kért határidőben, a Szolgáltató a Megrendelő anyagát elkészíti, de Szolgáltató nem vállal garanciát a hiányos adatokból készülő ajánlás pontosságára. Az adatok pontossága az Megrendelő kizárólagos felelőssége. Szolgáltató az egészséges életmód kialakítását és a prevenciót tartja szem előtt, Szolgáltató kijelenti, hogy a tanácsadás végzéséhez szükséges előképzettséggel rendelkezik, azonban nem orvos és nem dietetikus. Az elkészült ajánlás a Megrendelő konkrét kiértékelését, a jelenlegi szokások megváltoztatására vonatkozó javaslatokat, gyakorlati tanácsokat, módszereket, mintaétrendet tartalmaz. Tartalmazza a priorizált  és a kerülendő ételek listáját. Az ajánlás példákat, javaslatokat tartalmaz. Az ajánlás célja a szervezet egyensúlyának (emésztőrendszeri, hormonális, idegrendszeri) biztosítása, az energiaszint megemelése, ideális testsúly elérése. Az ajánlás nem fogyókúra, hanem egy hosszútávra szóló irányított táplálkozási javaslat, az eredmény sebessége egyéni adottságoktól függ. A Szolgáltató elsősorban a tiszta, adalékmentes táplálkozás alapjaira vállalja rávezetni a Megrendelőt. Az ajánlás egyszeri tanácsadást tartalmaz. Megrendelőben esetlegesen felmerülő kérdésekre a Szolgáltatónak kérdését e-mailben tudja feltenni. A Szolgáltató vállalja, hogy a beérkező kérdéseket beérkezési sorrendben megválaszolja.

A táplálkozási tanácsadási szolgáltatás díja 

A Megrendelő a Szolgáltatónak megbízási díjat köteles a Szolgáltató bankszámlájára átutalás útján megfizetni. A Szolgáltató a megbízási díjról elektronikus számlát állít ki. Amennyiben a Megrendelő a megjelölt határidőben fizetési kötelezettségének nem tesz eleget, a szolgáltatási jogviszony megszűnik és a foglalt időpontja törlődik. Szolgáltató szolgáltatásaival kapcsolatos számlaadási kötelezettségét elektronikus számlával teljesíti, ezt a befizetés beérkezése után a megadott e-mail címre küldi! A számla elektronikus aláírással és időbélyeggel van ellátva, így megfelel az áfa törtvényben és egyéb rendeletben foglalt törvényi előírásoknak. Az elektronikus számlát befogadó természetes- vagy jogi személynek nincs szüksége semmiféle beruházásra a számla elfogadásához és hitelességének ellenőrzéséhez. Az elektronikus számlákat pdf formátumban bocsájtjuk ki, így azok egyszerűen megjeleníthetők egy erre alkalmas programmal Ha az Ügyfél jelzi a Szolgáltató felé ezen igényét, úgy a Szolgáltató a hitelesség ellenőrzésének menetéről írásos segédletet küld meg az Ügyfél részére. Az elektronikus számla használata napjainkban egy elfogadott és biztonságos számlázási mód, megfelelő megőrzéséről és tárolásáról a Szolgáltató köteles gondoskodni a kibocsátástól számított 8 évig. Az Ügyfél nem kötelezhető az elektromos számla elfogadására. Azonban papír alapú számla igényét Ügyfeleinek a Szolgáltató csak akkor köteles teljesíteni, ha azt az Ügyfél, írásos formában előre jelzi ezt felé. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott számlázási adatokból felmerülő problémákért Szolgáltató nem vállal felelősséget. A táplálkozási tanácsadási szolgáltatás sikeres teljesítése érdekében, az Megrendelő köteles tájékoztatást adni mindazon körülményről, tényről, (így különösen minden korábbi vagy jelenleg fennálló, anyagcserét érintő betegségéről, gyógykezeléséről, gyógyszer, vagy gyógyhatású készítmény szedéséről, egészségkárosító kockázati tényezőiről) amely a táplálkozását, illetve az anyagcseréjét befolyásolhatja, a megfelelő táplálkozási tanácsadás elkészítése érdekében.

A szolgáltatás sikeres teljesítése: 

A Szolgáltató kizárja a felelősségét arra az esetre, amennyiben a táplálkozási tanácsadás a Megrendelő esetleges rejtett vagy korábbi betegsége miatt marad eredménytelen. A Megrendelő tudomással bír arról, hogy a táplálkozási tanácsadási szolgáltatás nem orvosi vizsgálat, nem gyógyításra irányul, ezért az esetleges egészségügyi panaszok kezelésére nem alkalmas. Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal az Megrendelő előtt ismert vagy nem ismert betegségéből, illetve egészségügyi panaszából eredő következményekért. A Szolgáltató nem jogosult betegség miatti kezelést még tanácsadás formájában sem nyújtani, ezért amennyiben a Megrendelő megrendelése kezelésre irányul, úgy a Szolgáltató köteles a tanácsadást megtagadni, mely esetben a felek közötti jogviszony lehetetlenül és megszűnik.A Megrendelő köteles a Szolgáltatónak megfizetni mindazt a költséget és munkadíjat, amely a Szolgáltató részéről már nyújtott szolgáltatásért jár. Szolgáltató testsúly csökkenést (fogyást) nem garantál tekintettel arra, hogy Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás hatékonysága függ a Megrendelő életkorától, típusától, adottságaitól genetikai felépítésétől, életmódjától, túlsúlyától, őszinteségétől, kitartásától, fegyelmétől, önfegyelmétől stb. A Megrendelő továbbá tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás eredményessége, az esetleges súlycsökkenés, közérzet javulás bekövetkezése, annak ideje nem konkrétan meghatározható, ezek elmaradásáért, vagy a testsúlycsökkenés Megrendelő által elvártakhoz képest lassabban történő bekövetkezéséért felelősséget nem vállal. A szolgáltató a személyes kapcsolat és a felügyelet hiánya miatt nem vállal semmilyen felelősséget a weboldalon található információk, illetve a szolgáltatások során adott tanácsok alkalmazása során. A látogató, illetve az Ügyfél csak saját felelősségére alkalmazhat a Szolgáltató által közvetített információkat, tanácsokat. 

III. A felhasználási feltételek módosítása a változtatás joga 

A Szolgáltató a jelen ÁSZF rendelkezéseit, az általa nyújtott szolgáltatások körét, vételárát, határidőket, stb. szabadon egyoldalúan megváltoztathatja. A Szolgáltatónak a szolgáltatás adott áron történő eladására vonatkozó kötelezettsége a szolgáltatás árának a weboldalon közzétett megváltoztatásáig áll fenn. A változás a weboldalon történt megjelenítés időpontjától hatályos. A változtatások a már megrendelt szolgáltatások árát nem érintik. A Felhasználó kötelezettsége, hogy időről időre áttekintse a felhasználási feltételek esetleges módosításait. Amennyiben a változtatások megjelenését követően továbbra is igénybe veszi a weboldalt és a weboldal által nyújtott szolgáltatások bármelyikét is, az azt jelenti, hogy elfogadja a módosításokat és egyetért azokkal. Az oldalon feltüntettet árak minden esetben az ÁFÁ-val növelt bruttó árak, kivéve, ha az ÁFA külön feltüntetésre kerül. A bruttó árak tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban meghatározott mértékű általános forgalmi adót. IV. Panaszkezelés A panaszügyintézés történhet a Szolgáltatónak az ÁSZF-ben feltüntetett elérhetőségek egyikén elektromos levél, valamint hagyományos levél formájában vagy személyesen, levelezési címen. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni. 

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat: 

  • a fogyasztó neve, lakcíme, 
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  • a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke, 
  • a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges, 
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása, 
  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

 telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma. A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást. Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára: Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/ Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint. Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség(„meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”). Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki. A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabásalkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása. A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését. 

A kérelemnek tartalmaznia kell: 

  • a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét, 
  • a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét, 
  • ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését, 
  • a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait, 
  • a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését 
  • a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor, 
  • a testület döntésére irányuló indítványt, 
  • a fogyasztó aláírását. 

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről. Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást. A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

TÁJÉKOZTATÓ AZ ONLINE BÉKÉLTETÉSRŐL 

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára. A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő Békéltető Testület dönti el ingyenesen és gyorsan. Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében. Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait. Amennyiben a határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület tud részletes felvilágosítást adni Önnek. A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu ; onlinevita@bkik.hu Fax: 06 (1) 488 21 86 Telefon: 06 (1) 488 21 31

V. Adatkezelési szabályok 

A weboldal használata, valamint a weboldal által kínált termékek és szolgáltatások igénybevételéhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes alapon történik, és az adatokat a Szolgáltató csak a szolgáltatás megfelelő nyújtásához szükséges mértékben, jelen ÁSZF-ben és a weboldalon található Adatkezelési tájékoztatóban meghatározott feltételek szerint használhatja fel. 

VI. Szerzői jogok 

A ww.kovacskrisztinatrainer.hu weboldal,Kovács Krisztina által üzemeltetett, valamint a Kovács Krisztina által üzemeltetett Instagram, Facebook és TikTok oldal teljes tartalmát képernyőn megjelenő kilakítását és az azon keresztül megvásárolható szolgáltatásokat, termékeket szerzői jogok védik. Az információk a Kovács Krisztina tulajdonjogát képzik és szerzői jogok védik, ezen szellemi termékek felhasználása minden esetben a szerzők kizárólagos és írásos hozzájárulásával engedélyezett. Tilos a Szolgáltatótól származó információk, cikkek és felvételek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése, eletronikus vagy nyomtatott formában való után-közlése. A Szolgáltató a megjelent anyagokkal kapcsolatos minden további jogát fenntartja, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesíti. Az internetes felületen megvásárolt szolgáltatások, termékek és információk a vételár megfizetése ellenében az Ügyfél rendelkezésére állnak, amelyeket az Ügyfél kizárólag saját céljára használhatja fel. Azok bármilyen formában történő rögzítése, sokszorosítása és terjesztése írásbeli engedély nélkül szigorúan tilos. A www.kovacskrisztinatrainer.hu weboldal tartalmának fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása kizárólag magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. www.kovacskrisztinatrainer.hu weboldal tartalmáról – magáncélú felhasználás esetét kivéve, illetve a Szolgáltató írásbeli hozzájárulása nélkül – tilos bármilyen másolatot készíteni, bármilyen módon sokszorosítani, nyilvánosan bemutatni, részben vagy egészben közzétenni, illetve a www.kovacskrisztinatrainer.hu weboldal tartalmát felhasználva saját hasonló szolgáltatást nyújtani. A jelen ÁSZF-ben foglaltak a nyereményjáték során étrendi / táplálkozási tanácsadást / edzsétervet megnyerő ügyfél számára is kötelező joghatással bírnak.

VII. A weblap biztonsága 

A Felhasználó nem sértheti meg és nem kísérelheti meg megsérteni www.kovacskrisztinatrainer.hu weboldal biztonságát. A Felhasználó nem kísérelheti meg a www.kovacskrisztinatrainer.hu weboldal sebezhetőségének vizsgálatát, kémlelését, tesztelését. A Felhasználó nem tehet kísérletet olyan információkhoz való hozzáférésre, amikhez nincs jogosultsága. A Felhasználó nem zavarhatja meg a weblap működését, a teljesség igénye nélkül ideértve a következőket: vírus elhelyezése a honlapon, a honlap túlterhelése, elárasztása levelekkel, összeomlasztása, nem kívánt e-mail-ek küldése, ideértve termékek vagy szolgáltatások propagálását és/vagy hirdetését. Felhasználó beleegyezik abba, hogy nem használ semmilyen olyan eszközt, szoftvert vagy eljárást, amellyel megzavarja vagy megkísérli megzavarni a kovacskrisztinatrainer.hu weboldal rendeltetésszerű működését vagy bármely a weblapon folytatandó tevékenységet.

 VIII. Felelősség 

A Szolgáltatásának igénybe vétele során a Megrendelő tevékenysége által, illetve a Felhasználó magatartásával összefüggésben felmerült mindennemű vagyoni vagy nem vagyoni kárért és jogsérelemért, valamint egyéb következményért kizárólag az adott Megrendelő tartozik felelősséggel. Amennyiben a Felhasználó magatartása következtében vagy azzal összefüggésben harmadik személy vagy bármely hatóság, illetve bíróság a www.kovacskrisztinatrainer.hu weblappal szemben bármilyen igényt támaszt, illetve eljárást indít, a Megrendelő köteles minden, www.kovacskrisztinatrainer.hu weblap által megkövetelt intézkedést megtenni ezeknek való megfelelés érdekében. A Megrendelő köteles a www.kovacskrisztinatrainer.hu weboldalnak megtéríteni minden olyan kárt, vagyoni hátrányt és költséget, ami www.kovacskrisztinatrainer.hu weboldalt a Megrendelő bármely jogellenes magatartása miatt vagy azzal összefüggésben vagy a felhasználási feltételek megszegése miatt éri. A Felhasználó felelőssége a szolgáltatás igénybevételével összefüggésben elkövetett jogsértésért a regisztráció megszűnését követően is fennáll.

IX. 

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor megjelölt időpontban lép hatályba. A Szolgáltató jogosult időszakosan olyan akciókat tartani, amely egy általa meghatározott mértékben kedvezményt biztosít a szolgáltatás áraiból. Ezen akciók feltételeiről és az akció időtartalmáról köteles a honlapján tájékoztatást nyújtani. Az weboldalon időtartam nélkül megjelenített esetleges akciók határozatlan ideig, vagy visszavonásig érvényesek. A Szolgáltató fenntartja magának a jogokat, hogy a mindenkori szolgáltatási díjakat, árakat maga határozza meg, kérjük az aktuális árakról és díjakról mindig tájékozódjon a honlapon. Minden szolgáltatásra a megrendelése napján érvényes díjszabás az irányadó. X. Szolgáltató és Megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Megrendelő és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik az alperes lakcíme / székhelye szerinti Bíróság illetékességét. 

2023.09.01.